Wednesday 12 September 2012

Terapi untuk penghidap gout, kencing manis serta badan sering rasa lenguh

Darah yang rosak dan bertoksid tinggi.Perhatikan gumpalan ditengah tompokan darah rosak sedikit cerah itu adalah darah berbuih di kawasan sendi pergelangan kaki.



Pesakit yang saya rawat ini sering mengalami rasa lenguh badan setiap masa .Kemudian dia mengadu sakit di bahagian sendi kaki. Hingga membuatkan beliau menggunakan tongkat untuk bergerak.

Maka dengan lafaz bismillah saya memulakan rawatan . Urutan anti stress dan seterusnya  melakukan pembekaman di bahagian belakang leher, bahu , belakang badan hingga ke pinggang dan punggung.

Fasa kedua saya bekam di bahagian belakang bekam di belakang peha , belakang lutut , betis hingga ke kaki .

Saya melakukan proses bekam dengan teknik menyeluruh. merangkumi urutan seluruh badan , reflexology dengan kadar yang amat berpatutan.

Rawatan selama 3 jam setengah.

Bekam  sendi kaki tempat urik asid "berkampung "akibatnya GOUT.

 
Darah ,  angin , berbuih - buih dan berlendir juga dalam sendi kaki



 
Darah yang tergantung seumpama jelly darah



Kesimpulan : Rawatan dijalankan di rumah pesakit berusia 50an.

LOKASI :  KAJANG -12-09-12

ADUAN : BADAN SERING LENGUH, SAKIT KAKI ,SUKAR BEKERJA SEBAGAI PEMILIK BENGKEL. BELIAU TERPAKSA MENGGUNAKAN TONGKAT.



ALHAMDULLILAH SELEPAS RAWATAN BELIAU BERKATA " AKU DAH BOLEH JALAN ELOKLAH" KATANYA...

( SAYA MENYAMBUT ALHAMDULILLAH ,SAMBIL TERSENYUM.)

Jenis rawatan yang saya lakukan bekam overhaul / seluruh point .

Thank YOU  ALLAH ....





No comments:

Post a Comment